poniedziałek, 20 lutego 2017

Prolog

Podobno w przyrodzie musi być zachowana równowaga, ale czy w życiu również? Bardzo często kiedy mamy tzw dobrą passę mówimy, że idzie nam coś za dobrze. Spodziewamy się nadchodzących czarnych chmur zwiastujących załamanie ładnej pogody. Victoria w przeciwieństwie do większości ludzi nie wypatrywała czarnych scenariuszy na przyszłość. Cieszyła się chwilą i tym co dostała od losu. Dopiero kiedy idyllowa bańka prysnęła, rozpoczęła się najtrudniejsza walka w jej życiu. Nie było łatwo. Zaliczyła wiele upadków, z których się podniosła. Jednak pewnego razu nie dała już rady. Padła jak długa w oczekiwaniu aż ktoś skróci jej męki i dokończy dzieło losu, który postanowił się na niej zemścić. Tymczasem zamiast nokautującego ciosu otrzymała pomocną dłoń.
-Dlaczego chcesz mi pomóc?- zapytała
-Ponieważ podziwiam Twoją waleczność i upartość.- odpowiedział mężczyzna
***
Wiem, że prolog jest krótki, ale rozdziały na pewno będą dłuższe. Nadal nie wiadomo kto będzie tajemniczym wybawicielem Victorii, jednak mogę was zapewnić, że ktoś dobrze zagłosował. Także w dalszym ciągu możecie podawać swoje sugestie, ale tym razem wybieracie już z Milika, Kapustki i Krychowiaka. Pozdrawiam i życzę miłego dnia! Do next! :)

3 komentarze:

  1. Jestem :)
    opowiadanie zaczyna się ciekawie :)
    Czekam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Next powinien się pojawić za parę dni. :)

      Usuń
  2. Hej :) A mi się wydaje, że tym tajemniczym wybawicielem będzie Krycha :D Ciekawe, czy udało mi się trafić :D
    Jestem ciekawa, jak potoczy się to opowiadanie :))

    OdpowiedzUsuń